اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی بار دیگر تاکید کرد با بازیکنانی که در اختیار دارد به صعود تیم ملی به جام جهانی خوش بین است. 
کد خبر: ۹۴۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 10 March 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان او که با برنامه سلام صبح بخیر حرف می زد در خصوص حضور یک ساله خود در تیم ملی گفت: کرونا در یک سال اخیر همه برنامه ها را تحت الشعاع خود قرار داد و بارها و بارها برنامه آماده سازی تیم ملی دستخوش تغییر شد. با این حال من از فرصت استفاده کردم و بازی های زیادی را از بازیکنان ایرانی دیدم و به بررسی آنها پرداختم. حتی سفرهایی به کشورهایی چون بلژیک – روسیه و کرواسی داشتم و از نزدیک با بازیکنان ایرانی در خارج از کشور صحبت کردم که دستاورد آن مثبت بود. برگزاری کمپ اردویی در ازبکستان و هم چنین بوسنی اتفاقات مثبتی بود. به خصوص که در این دو بازی ایده ها و روش های جدیدی را برای بازی پیاده کردم که بازخورد آن برای کادر فنی تیم ملی مثبت بود. البته قرار بود ما با مالی هم در ترکیه بازی کنیم که به خاطر کرونا این بازی محقق نشد. بازی های خوبی را پشت سر گذاشتیم و همان طور که اشاره کردیم ایده های جدیدی را امتحان کردیم. بچه ها به خوبی در شیوه های جدیدی که ما در نظر گرفتیم جواب دادند که این برای ما نوید بخش بود. 

 

سرمربی تیم ملی ادامه داد: در ماه آتی اردوی تازه ای برای بازی با سوریه خواهیم  داشت. به دنبال تکرار راه حل ها برای صعود به جام جهانی هستیم. با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارم من به صعود تیم ملی به جام جهانی خوشبین هستم. 

 

گفتنی است 4 بازی باقی مانده تیم ملی در مقدماتی جام جهانی خرداد ماه بصورت متمرکز در یکی از کشورها برگزار می شود. ایران و بحرین نامزدهای میزبانی جام جهانی هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار